Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
20 lat „Prestiżu” i promocji reputacji polskiej gospodarki

Podejmując się 20 lat temu redagowania i wydawania pisma „Prestiż - relacje gospodarcze” wyszliśmy z założenia, iż inwestowanie tylko w specjalistów od ekonomii, którzy sprawnie zinterpretują wskaźniki gospodarcze, nie wystarczy, aby odnieść sukces. Byliśmy przekonani, iż do tego potrzeba również inwestycji w sprawne zarządzanie, informatykę i komunikowanie się z otoczeniem. Uważaliśmy, że bez tworzenia strategii komunikacji zgodnej ze strategią ekonomiczną firmy nie da się w pełni osiągnąć sukcesu.



Na tej podstawie uznaliśmy, iż najbardziej efektywną formą skutecznego komunikowania się z klientami i partnerami będzie spersonalizowane dostarczanie wzajemnie korzystnych komunikatów. W „Prestiżu” byliśmy i jesteśmy bowiem świadomi, iż dzisiaj sam produkt i usługa, choćby najlepsze, nie wystarczy. Klienci i partnerzy chcą wiedzieć więcej o firmie, która go wyprodukowała lub świadczy usługę, o filozofii jej działania, o kwalifikacjach szefa, jego zainteresowaniach. Tylko taki przekaz staje się normą interakcji, służy budowaniu wiarygodności w oczach klientów i partnerów, uzasadnia trafny wybór partnera, dba o jego reputację.



dodano: 2018-03-15 07:21:32