Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
25 lat Polbruku

Polbruk SA obchodzi jubileusz 25-lecia istnienia. Z niewielkiego przedsiębiorstwa jakim był w 1991 roku stał się ogólnopolską spółką, która zyskała pozycję lidera na polskim rynku. Ćwierć wieku temu firma miała jeden zakład produkcyjny, dziś na terenie całego kraju działa w 18 lokalizacjach. Firmy, które tak jak Polbruk powstały na początku lat 90. i z powodzeniem funkcjonują do dzisiaj, stanowią podstawę polskiego biznesu.

– Historia rozwoju naszej firmy wytyczna nam jasne cele na przyszłość. Będziemy umacniać pozycję lidera i pracować nad jeszcze większą rozpoznawalnością naszej marki. Naszym celem nie jest podążanie za rynkiem, a jego kreowanie, dlatego będziemy kontynuować politykę rozwoju i innowacji, dzięki której Polbruk SA będzie się stale rozwijał – mówi Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk SA.

Od chwili powstania firma stale się rozwija. Każdego roku zwiększa zarówno produkcję, jak i sprzedaż. 
– W tym roku rekordowe wyniki, które udało nam się osiągnąć cieszą, tym bardziej że obchodzimy 25-lecie istnienia marki Polbruk. Najwyższa w historii sprzedaż wyniosła 14,5 mln m kw. kostki brukowej, to efekt ciężkiej pracy i zaangażowania wszystkich pracowników – podkreśla Piotr Gmyrek, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy Polbruk SA.

Dobrą kondycję firmy potwierdzają wyniki badań niezależnej agencji badawczej Millward Brown. Według niej Polbruk jest marką TOP OF MIND, która najlepiej spełnia oczekiwania klientów, ma najbardziej zadowolonych użytkowników i jest marką najczęściej polecaną innym osobom spośród wszystkich dostępnych na rynku.

Z wykorzystaniem produktów firmy Polbruk zrealizowanych została niezliczona ilość inwestycji. W ostatnich latach wykonano m.in.: nawierzchnię przy Dworcu PKP Gdańsk Wrzeszcz, Skwerze Kościuszki w Gdyni, Pomniku Obrońców Wybrzeża na Westerplatte, czy nawierzchnię wokół basenu Politechniki Gdańskiej oraz Centrum Nanotechnologii tej uczelni, Rynek Miejski w Boguchwale, Osiedle apartamentowców Lea 251 w Krakowie, ulicę Piotrkowską w Łodzi ze słynnymi żeliwnymi tabliczkami z nazwiskami mieszkańców oraz deptak otaczający Stadion Tauron Arena w Krakowie.

Ta różnorodność inwestycji świadczy o uniwersalności kostki brukowej jako materiału wykończeniowego, który może stanowić dopełnienie dla każdego typu budowli. Potwierdza to również bogactwo oferty handlowej firmy. W portfolio Polbruku dostępnych jest obecnie ponad 400 produktów: kostki przemysłowe i szlachetne o wielu różnych kształtach, kolorach i wymiarach oraz murki, obrzeża, palisady i wielkoformatowe płyty betonowe.


Źródło: Polbruk SA



dodano: 2017-02-08 07:01:29