Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Co piąty Polak korzysta z programu Empik Premium!


Dwa lata temu Empik uruchomił najnowocześniejszą i najszerszą usługę subskrypcyjną w Polsce a rok temu zrewolucjonizował rynek e-commerce, wprowadzając na stałe darmową dostawę dla swoich klientów w ramach Empik Premium Free. Do tej pory oba programy zgromadziły w sumie 7 milionów osób, a to stanowi blisko 19% mieszkańców Polski.


– Ten sukces to dowód zaufania, jakim obdarzają nas odbiorcy i jednocześnie powód do ogromnej dumy – podkreśla Karol Ignatowicz, Dyrektor ds. E-commerce i Zarządzania Wartością Klienta w Empiku. – Konsumenci są coraz bardziej wymagający, oczekują kompleksowej i atrakcyjnej oferty, szerokiego wachlarza korzyści i najwyższej jakości doświadczenia zakupowego niezależnie od kanału. Empik Premium na to odpowiada – dodaje.

Realne oszczędności na codziennych zakupach

Jak pokazują dane Empiku, klienci cenią sobie benefity programu i chętnie z nich korzystają. Największą popularnością cieszą się: stała zniżka-15% w sklepach stacjonarnych, dedykowane rabaty do -20% na Empik.com oraz darmowa dostawa – w tym kurierem, a także dostęp za 0 zł do biblioteki 15 tysięcy audiobooków i ebooków w Empik Go. Dzięki nim użytkownicy, którzy są w Empik Premium od jego startu, zaoszczędzili średnio 1420 zł każdy. Oczywiście wpływ na tę wartość ma indywidualna intensywność zakupów i częstotliwość korzystania z programu. Zazwyczaj jednak już po pierwszym miesiącu klient oszczędza więcej niż wynosi opłata za roczny dostęp do usługi.

Skala Empik Premium

Użytkownicy usług Premium dokonują transakcji w Empiku co 2 sekundy. W ciągu dwóch lat kupili w sumie ponad 16 mln egzemplarzy książek, 2,5 mln zabawek czy 9 mln artykułów papierniczych. Do tego dodajmy 25 mln przesłuchanych godzin darmowych audiobooków oraz 250 mln stron przeczytanych e-booków w Empik Go a także 3,7 mln odbitek wykonanych w ramach pakietu powitalnego z Empik Foto. Te imponujące statystyki najlepiej pokazują siłę i wartość programu, a także zaangażowanie oddanych marce konsumentów. Dzięki spójności trzech kanałów sprzedaży (online, offline i mobile) dostrzegają oni realne korzyści unikalnego w skali rynku pakietu benefitów usług Empik Premium – bez względu na preferencje zakupowe.


dodano: 2021-09-10 08:51:37