Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Dobra reputacja zwiększa zyski

Dość powszechna nieufność przedsiębiorców wobec siebie nie idzie u nas, niestety, w parze ze świadomością znaczenia własnej dobrej reputacji. Niewielu właścicieli firm spędza sen z oczu perspektywa, że w wyniku jakiejś swojej niesolidności czy niesłowności mogą stracić w oczach kooperanta czy kontrahenta. Poza tym budowa dobrej reputacji to inwestycja trudna, długotrwała i wymagająca wielkiej konsekwencji.
    - Defizyt zaufania w obrocie gospodarczym utrudnia działalność, hamuje nawiązywanie nowych kontaktów i powoduje dodatkowe koszty - wyjaśnia dr Tomasz J. Dąbrowski ze Szkoły głównej Handlowej, autor książki "Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania".
    Skoro tak, to czy własną reputację, w tym i wiarygodność finansową powinno się aktywnie promować?


Czytaj całóść:
 "Rzeczpospolita" - 16.01.2012, str. 6.

dodano: 2012-01-16 11:03:51