Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
FAKRO na dachu Ameryki

Produkty FAKRO docierają również poza Europę stąd wsparcie podróżniczego projektu „FAKRO na dachu Ameryki”, zrealizowanego w czerwcu br. przez Pawła Rochowicza – dziennikarza ekonomicznego „Rzeczpospolitej”, który wraz z grupą przyjaciół przez kilka miesięcy przygotowywał się do wyprawy na Denali (McKinley), najwyższy szczyt Ameryki Północnej (6190 m n.p.m.).


Wyprawa trwała 18 dni. Po dotarciu do obozu bazowego na wysokości 4300 m n.p.m. i spędzeniu w nim tygodnia, ekipa alpinistów ruszyła dalej. – Kiedy nadarzyła się okazja – ucichł huraganowy wiatr, przestał sypać śnieg. Mieliśmy szczęście – zdobywaliśmy szczyt w bezwietrznej pogodzie, w pełnym słońcu. Sam atak szczytowy potrwał około 14 godzin. I choć było to męczące przeżycie – udało się – wspomina Paweł Rochowicz.

Od 2003 roku okna marki FAKRO pokrywają amerykańskie dachy. Wtedy też powstała spółka FAKRO America LLC, która obecnie prężnie się rozwija. – Zwiększono zatrudnienie, zakupiono nowy magazyn wraz z pomieszczeniami biurowymi. Ponadto, firma aktywnie uczestniczy w targach branżowych dla instalatorów, architektów, oraz prowadzi rozmowy z największymi dystrybutorami materiałów budowlanych. Nieprzerwanie rozwijamy ofertę, wprowadzając do niej produkty do dachów płaskich, czy rolety zewnętrze do okien pionowych – podsumowuje bieżące działania Rafał Rynduch, kierownik Rynku USA i Kanady.

Celem FAKRO na kolejne lata jest zwiększenie udziału w branży w rynku globalnym. – Oby 
w kolejnych 25 latach działalności państwa firma zdobyła wiele szczytów – tych biznesowych – życzy firmie Paweł Rochowicz, który razem z FAKRO zdobył najwyższą górę Ameryki Północnej.


Źródło: Materiały prasowe


dodano: 2016-06-29 11:17:13