Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Inauguracja V edycji konkursu o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU 2016

Żeby działanie miało sens - jeszcze i to, potrzeba uznania drugiego człowieka.

Redakcyjne motto umieszczone na okładce „Żeby działanie miało sens, jeszcze i to – potrzeba uznania drugiego człowieka”, stało się przesłaniem ustanowionej przez redakcję Nagrody Prestiżu pod nazwą RENOMA ROKU. Taki tytuł nadajemy właścicielom i menedżerom, firmom i produktom oraz wynalazcom, których rekomendują do nagrody zaproszone do współpracy instytucje, organizacje i media. Spośród nich Kapituła (na zdjęciach poniżej) dokonuje wyboru tych, którzy na to miano, według określonych kryteriów, zasługują – głównie w oparciu o ich wiarygodność, niezawodność, zaufanie i odpowiedzialność. Laureaci otrzymują Nagrodę za swoją postawę, zaangażowanie, wytrwałość i osiągnięcia gospodarcze, za zdobycie uznania społecznego i wysokiej pozycji biznesowej na rynku.

Kapituła Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU w składzie: Przewodnicząca – prof. dr hab. Katarzyna Majchrzak – Kierownik Zakładu Marketingu Wartości w Instytucie Zarządzania Wartością SGH. Członkowie: dr Alicja Adamczak – Prezes Urzędu Patentowego RP, prof. dr Ewa Lewandowska-Tarasiuk – Akademia Pedagogiki Specjalnej i Uniwersytet Polski w Londynie, Andrzej Maślankiewicz – Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Dziennikarzy RP; Witold Juchniewicz – szef WKJ Kancelaria Prawna,  Jerzy Byra – redaktor naczelny "Prestiż - relacje gospodarcze" – po weryfikacji i analizie wniosków zgłoszonych kandydatów oraz zasięgnięciu opinii ekspertów Kapituła nominuje 12 przedsiębiorców, wynalazców, firm i wytwarzanych przez nich produktów. I to z tych nominowanych, po ponownej analizie wniosków, Kapituła wyłoni w poszczególnych kategoriach laureatów Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU – edycja 2016.

Uroczyste wręczenie dyplomów nominowanym i statuetek laureatom odbędzie się podczas gali na Zamku Królewskim w Warszawie w obecności znakomitych gości reprezentujących patronów honorowych oraz zaproszone do współpracy instytucje, organizacje i media. 



Statuetka Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU ma wysokość 30,5 cm. Część główna wykonana jest z ciętego, wyprofilowanego kryształu, na którym wygrawerowana jest nazwa nagrody pokryta złotą farbą. Bryła kryształu umocowana jest na czarnym, marmurowym postumencie z wygrawerowanym opisem, również pokrytym złotą farbą - z nazwą laureata i kategorią nagrody. Do statuetki dołączone jest również eleganckie, czarne etui wyściełane atłasem.
Podobne etui ma obok kryształowy Brylant, umieszczony na szklanym postumencie, o który mogą ubiegać się zdobywcy Statuetek Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU w kategorii Przedsiębiorca, Firma i Produkt. Natomiast widoczne powyżej emblematy, to cyfrowe, wektorowe godła nagrody, które laureaci, w poszczególnych kategoriach, otrzymują w celu wykorzystania w materiałach promocyjnych.


Nagrodą Prestiżu honorowani są przedsiębiorcy i firmy o uznanej reputacji w opinii otoczenia zewnętrznego, produkty o najwyższej ocenie konsumentów, wynalazcy których nowatorskie projekty mogą zyskać uznanie firm i przedsiębiorców, i zostać wdrożone do realizacji oraz politycy rekomendowani przez przedsiębiorców, organizacje gospodarcze i media. Jesteśmy przekonani, iż wyróżnienie laureatów Nagrodą Prestiżu RENOMA ROKU jest doskonałą okazją do ich szerokiego rozpropagowania oraz omówienia pozytywnych zjawisk w polskiej gospodarce.

Podstawowymi celami przyznawania Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU są:
  • uhonorowanie ludzi biznesu, wynalazców, polityków oraz firm i ich produktów mających wpływ na rozwój i funkcjonowanie polskiej gospodarki;
  • wzmocnienie pozytywnej oceny przez budowanie wzajemnych relacji społeczno-gospodarczych, które rozwiną zaufanie, wiarygodność i lojalność otoczenia;
  • tworzenie pozytywnego nastawienia wokół przedsiębiorców i ich firm mających wymierny wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy;
  • komunikowanie i prezentacja wyróżnionych, jako pozytywnych wzorców i zachowań społecznie ważnych;
  • upowszechnianie uznanych i pozytywnych ocen, które podnoszą prestiż i wpływają na percepcję całego otoczenia;
  • tworzenie emocjonalnych związków z otoczeniem napędzających reputację społeczną;
  • promowanie etycznych zachowań w biznesie;
  • komunikowanie o prorynkowym nastawieniu i atrybutach mających wpływ na rozwój gospodarczy kraju.


Laureaci Nagrody Prestiżu RENOMA 2015





dodano: 2016-09-16 18:48:34