Wydarzenia
Kantar wprowadza nową identyfikację wizualną Kantar wprowadza nową identyfikację wizualną dla swojej marki
głównej oraz dla rodziny 12 marek, pod którymi prowadzi działalność na całym świecie, a ponadto
ogłasza premierę dwóch nowych marek. Marki operacyjne, które dotychczas nie były powiązane z marką
Kantar, otrzymają teraz prefiks „Kantar” oraz nową, wspólną czcionkę. Przykładowo działające w w
Polsce: TNS oraz Millward Brown będą odtąd funkcjonować pod markami „Kantar TNS” i „Kantar Millward
Brown”. Jedynym wyjątkiem jest „Lightspeed GMI”, który zmieni nazwę na „Lightspeed”. Wraz z rebrandingiem Kantar wprowadza nowe hasło: Inspiration for an extraordinary world [„Inspiracja dla niezwykłego świata”]. Hasło to pochodzi z nowej misji określającej cele działalności grupy:„Inspirować naszych klientów, naszych pracowników i społeczeństwo, aby rozwijać się i tworzyć w niezwykłym świecie”. Nowa tożsamość, opracowana w ścisłej współpracy z The Partners – wyspecjalizowaną jednostką WPP ds. brandingu, zostanie wprowadzona w nadchodzących miesiącach we wszystkich zewnętrznych i wewnętrznych kanałach komunikacji. Celem tego posunięcia jest stworzenie znacznie bardziej ujednoliconej tożsamości całej grupy przedsiębiorstw. Nowa misja i identyfikacja grupy kapitałowej Kantar jest efektem programu zmian, zapoczątkowanego jeszcze w styczniu br. Program ten obejmuje promowanie bliższej współpracy między markami operacyjnymi grupy oraz stworzenie nowego podmiotu zajmującego się wiedzą o rynku i konsumentach, czemu sprzyjać będzie harmonizacja marek należących do grupy. Dzięki opisywanym zmianom globalny potencjał grupy będzie odtąd dostępny w ramach jednego podmiotu, Kantar dąży także do ściślejszej synergii usług współdzielonych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, finansów i informatyki. Wkrótce w portfolio grupy pojawią się marki eksperckie – planowana jest premiera Kantar Public, który połączy globalną wiedzę ekspercką w zakresie działań PR dla organów władz i instytucji publicznych oraz Kantar Consulting (połączenie wiedzy eksperckiej i doświadczenia kilku marek grupy w celu oferowania klientom szerszego wachlarza rozwiązań marketingowych i doradztwa sprzedażowego). Źródło: Materiały prasowe dodano: 2016-09-12 08:05:08 |