Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Kantar wprowadza nową identyfikację wizualną

Kantar wprowadza nową identyfikację wizualną dla swojej marki głównej oraz dla rodziny 12 marek, pod którymi prowadzi działalność na całym świecie, a ponadto ogłasza premierę dwóch nowych marek. Marki operacyjne, które dotychczas nie były powiązane z marką Kantar, otrzymają teraz prefiks „Kantar” oraz nową, wspólną czcionkę. Przykładowo działające w w Polsce: TNS oraz Millward Brown będą odtąd funkcjonować pod markami „Kantar TNS” i „Kantar Millward Brown”.

Jedynym wyjątkiem jest „Lightspeed GMI”, który zmieni nazwę na „Lightspeed”. Wraz z rebrandingiem Kantar wprowadza nowe hasło: Inspiration for an extraordinary world [„Inspiracja dla niezwykłego świata”]. Hasło to pochodzi z nowej misji określającej cele działalności grupy:„Inspirować naszych klientów, naszych pracowników i społeczeństwo, aby rozwijać się i tworzyć w niezwykłym świecie”.

Nowa tożsamość, opracowana w ścisłej współpracy z The Partners – wyspecjalizowaną jednostką WPP ds. brandingu, zostanie wprowadzona w nadchodzących miesiącach we wszystkich zewnętrznych i wewnętrznych kanałach komunikacji. Celem tego posunięcia jest stworzenie znacznie bardziej ujednoliconej tożsamości całej grupy przedsiębiorstw.

Nowa misja i identyfikacja grupy kapitałowej Kantar jest efektem programu zmian, zapoczątkowanego jeszcze w styczniu br. Program ten obejmuje promowanie bliższej współpracy między markami operacyjnymi grupy oraz stworzenie nowego podmiotu zajmującego się wiedzą o rynku i konsumentach, czemu sprzyjać będzie harmonizacja marek należących do grupy. Dzięki opisywanym zmianom globalny potencjał grupy będzie odtąd dostępny w ramach jednego podmiotu, Kantar dąży także do ściślejszej synergii usług współdzielonych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, finansów i informatyki. Wkrótce w portfolio grupy pojawią się marki eksperckie – planowana jest premiera Kantar Public, który połączy globalną wiedzę ekspercką w zakresie działań PR dla organów władz i instytucji publicznych oraz Kantar Consulting (połączenie wiedzy eksperckiej i doświadczenia kilku marek grupy w celu oferowania klientom szerszego wachlarza rozwiązań marketingowych i doradztwa sprzedażowego).


Źródło: Materiały prasowe


dodano: 2016-09-12 08:05:08