Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Kujawy – zagłębie srebrnej turystyki

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, we współpracy z samorządem województwa i samorządami lokalnymi oraz instytucjami kultury i organizacjami pozarządowymi, przystąpiła do budowy marki turystycznej Kujaw. Projekt strategii promocyjnej i wynikające z niej rekomendacje zostaną zaprezentowane w najbliższą środę (20 listopada) w Bydgoszczy.


 
Dokument powstał pod patronatem marszałka Piotra Całbeckiego, w ramach projektu dofinansowanego z budżetu Ministerstwa Sportu i Turystyki. Stworzenie dokumentu – poprzedzone inwentaryzacją walorów i  zasobów turystycznych, audytem potencjału markowego i warsztatami z udziałem kluczowych interesariuszy -  powierzono renomowanej krakowskiej agencji marketingowej Locativo, która wcześniej opracowała m.in. koncepcję turystycznego szlaku tematycznego dla Bydgoszczy TeH2O.
 
Osią projektu strategii i podstawową rekomendacją są Kujawy jako centrum srebrnej turystyki, z ośrodkiem w trójkącie Ciechocinek-Inowrocław-Wieniec Zdrój, w oparciu o istniejącą silną tradycję i solidną infrastrukturę uzdrowiskową. Pokolenie silver tsunami to coraz większa grupa świadomych konsumentów, dysponujących liczącymi się dochodami, otwartych na nowości, dbających o zdrowie.
 
Strategia promocyjna dla Kujaw wpisuje się w naszą kampanię „Kujawsko-pomorskie konstelacje dobrych miejsc”, polegającą na sieciowym budowaniu oferty turystycznej i opowiadaniu o Kujawach i Pomorzu jako regionie, w którym turysta, w najlepszy dla siebie sposób, może skomponować własny szlak, wyznaczony przez interesujące właśnie jego punkty na mapie naszych atrakcji. Urząd Marszałkowski, wspólnie z innymi partnerami kampanii, od lat konsekwentnie angażuje się na rzecz jej realizacji i rozwoju.

 
Źródło: Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 
Fot. Szymon Zdziebło / tarantoga.pl dla UMWKP
 

dodano: 2019-11-19 06:50:19