Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Ludwiku do rondla

Tytułowe, PRL-owskie hasło reklamowe, wprawdzie już nie jest używane, ale reklamowany przez nie produkt trzyma się mocno. Ludwik - najpopularniejszy w Polsce płyn do mycia naczyń, mimo zachodniej konkurencji, pozostaje niezwyciężony. To dowód, że i znane marki z "komunistycznym" rodowodem potrafią utrzymać wysoką pozycję na rynku.

     Producentem Ludwika jest Grupa Inco, która działa nieprzerwanie od 60 lat i jako producent chemii gospodarczej skutecznie odpiera ataki wielkich zachodnich koncernów. W 2011 r. przychody firmy wyniosły 244,8 mln zł. W pierwszym kwartale br. wzrosły o dalsze 1,5 proc. (rok do roku). Grupa Inco wraz z marką Lucek kontroluje ponad 30 proc. wartości polskiego rynku płynów do zmywania naczyń.
     Teraz przyszedł czas na Rosję. I choć w Rosji - i w ogóle na Wschodzie - Ludwik jest już znany, to Grupa Inco dla intensyfikacji sprzedaży i zmniejszenia kosztów, rozważa uruchomienie w Rosji produkcji tego płynu. (Fot. www.inco.pl)

dodano: 2012-05-21 15:38:24