Wydarzenia
Marcin Sienkowski, Maspex i Yope docenieni przez "Media Marketing Polska" "Media Marketing Polska" wybrała najlepszego Dyrektora
Marketingu, Markę i Marketera Roku 2022. Marcin Sienkowski z OLX został CMO Roku. "Doceniamy przede
wszystkim odwagę podążania własnymi drogami i przecierania szlaków komunikacji wizerunkowej, które
innym mogłyby wydać się zbyt wyboiste" – napisano w uzasadnieniu. Powiew świeżości to choćby
nieszablonowe reklamy z Januszem Chabiorem czy Tomaszem Oświecińskim, aktorem i zawodnikiem MMA
– nieoczywiste, wymagające odwagi i
udane. Maspex to Marketer Roku, "sprawny biznesowo i marketingowo". Firmę nagradzono przede wszystkim za regionalny rozwój, kolejne akwizycje, umiejętność zarządzania bogatym portfelem marek, a także udane przejęcie CEDC i wejście w segment alkoholi. "Można powiedzieć, że Maspeksowi należałby się tytuł marketera dekady, a nawet trzech – w ciągu 30 lat stał się największą prywatną firmą spożywczą w kraju, a teraz także jednym z głównych rozgrywających na rynku alkoholi" – czytamy w raporcie. Yope to Marka Roku, "światowy love brand z Polski", pierwszy tak młody brand nagradzany w raporcie. Doceniono autorski pomysł, proekologiczną postawę i międzynarodową ekspansję. "Koncept oddaje filozofię jej założycieli – Karoliny Kuklińskiej--Kosowicz i Pawła Kosowicza, a także świetnie wpisuje się w globalny trend naturalnych kosmetyków i środków czystości. Twórcy marki doskonale wyczuli puls rynku, tworząc brand uniwersalny i ponadczasowy" – napisano w uzasadnieniu. Wyróżnienia przypadły markom: Electrolux, Frisco, Grupa CCC, Play i Wedel. Rozczarowaniem Roku określono niepewną przyszłość rozwoju marki Burger King w Polsce. Raport Marka i Marketer Roku zawiera także podsumowania największych segmentów marketingowych. Dostępny już jest w sklepie MMP. Źródło: Media Marketing Polska dodano: 2022-05-12 06:04:55 |