Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Marka Lubelskie

Znamy laureatów XVII edycji programu Marka Lubelskie. Dziesięć firm z regionu odbierze certyfikaty podczas XXIV Gali Ambasadora Województwa Lubelskiego i XVII edycji projektu gospodarczego Marka Lubelskie, która odbędzie się 11 lutego 2023 r. w Centrum Spotkania Kultur. Łącznie już 101 firm z regionu może pochwalić się znakiem towarowym Marka Lubelskie.


 
– W tej grupie dominują firmy rodzinne, które od lat z ogromną starannością dbają o swoje biznesy. Certyfikat to dla nich nie tylko duża satysfakcja, ale również wymierne korzyści. Wielu laureatów podkreśla, że znak Marka Lubelskie uwiarygadnia ich w oczach polskich i zagranicznych kontrahentów – podkreślał Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

Nabór do projektu gospodarczego Marka Lubelskie trwał od 5 listopada do 5 grudnia 2022 roku. W tej edycji wpłynęły 23 zgłoszenia, wszystkie przeszły ocenę formalną i merytoryczną zgodnie z regulaminem. Kapituła wybrała 10 firm prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa lubelskiego:
  • Darex Producent Koszul Sp. z.o.o Sp.k. (branża odzieżowa)
  • Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA (branża spożywcza)
  • PINUM Rafał Pikul (DEERHORN) (branża usługowa)
  • RST Roztocze Sp. z o.o. (branża produkcyjno-mechaniczna)
  • GREEN SORT Sp. z o.o. (branża usługowa)
  • Rigel Sylwia Wnuk (branża spożywcza)
  • Agnieszka Sienkiewicz Winnica Sienkiewicz (branża spożywcza)
  • BiGrim Grzegorz Maryniowski (branża spożywcza)
  • GNIECKI S.C. (branża spożywcza)
  • Gospodarstwo Ogrodnicze Szczepanówka Elżbieta Buła (branża spożywcza)
Marka Lubelskie to znak jakości

Projekt gospodarczy Marka Lubelskie realizowany jest od 2007 roku. Jego organizatorem jest województwo lubelskie. Wśród firm króluje branża spożywcza. Pozostałe związane są z branżą medyczną, usługową, mechaniczno-produkcyjną, budowlaną, odzieżową, IT, turystyczną i ogrodniczą.

Celem projektu Marka Lubelskie jest tworzenie efektu „place of origin”, czyli identyfikacji produktów wysokiej jakości z miejscem ich pochodzenia, a także promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego – Marka Lubelskie. Tworzenie efektu „place of origin” wskazuje na miejsce pochodzenia, które często traktowane jest przez klientów jako dodatkowa zaleta, mająca wpływ na wybór artykułów.

Podstawowym warunkiem uczestnictwa w projekcie jest prowadzenie działalności na terenie województwa lubelskiego co najmniej od 24 miesięcy.



dodano: 2023-01-11 06:33:38