Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers. Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne. 

Wyniki badania pokazują, że niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje pismo i serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! Daje to im pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. A Piotr Machul i Maciej Florek z Media i Marketing Polska znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy piszących o rynku mediów/reklamy. Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis internetowy MMP24.

Poza tym jedna czwarta pracowników biur reklamy czyta regularnie MMP, a 69% respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych materiałów. 

Również specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing Polska.


Źródło i więcej informacji o badaniu na http://screenlovers.pl


dodano: 2017-08-29 07:43:43