Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018

Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong – marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, Grupę LOTOS mężczyźni. Co dziesiąty Polak wskazał markę NIKE.

–  Mundial trwa a marki nadal mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów. Strefy kibica  nie są już tak zapełnione jak 2 tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak LOTOS czy Biedronka na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach – komentuje Wojciech Chorąży z On Board Think Kong. – Ciekawym przykładem kampanii reklamowej jest kampania Visy, która wykorzystuje wizerunek Zlatana Ibrahimovićia, a jednocześnie nie namawia do kibicowania konkretnej reprezentacji. Tę kampanię  świetnie zapamięta wielu kibiców, szczególnie tych obecnych w social media – dodaje Chorąży.


Źródło: On Board Think Kong. Badanie zrealizowane przez SW Research metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie n=1005 na osobach powyżej 18 roku życia, zostało przeprowadzone między w dniach 19–20 czerwca br. w oparciu o listę 12 głównych sponsorów i partnerów polskiej reprezentacji wymienionych na stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej.

dodano: 2018-07-11 06:12:33