Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Nagroda dla kampanii content marketingowej

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem SEO i content marketing grupy On Board Think Kong została nagrodzona jako najlepsza w dwóch kategoriach. Jurorzy uznali „Finanse po godzinach“ za najlepszą polską kampanię w kategorii „Best Blog Online campaign” oraz “Best Investment Online campaign”.



Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Bezpośrednim wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

Za koordynację nagrodzonej kampanii po stronie NN Investments Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony zespołu agencji Think Kong za realizację działań SEO odpowiadali Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz.

Internet Advertising Competition (IAC) Awards to międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Nagrody przyznawane są od 1999 roku przez amerykańską organizację Web Marketing Association, której celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron WWW. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online.

Grupa On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations, social mediów, SEO, digital marketingu, kreacji i strategii. Od lat rozwija własne narzędzia analityczne. Jest częścią międzynarodowych niezależnych sieci ECCO Network i Box Europe obecnych w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniających ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. W skład grupy wchodzą: On Board PR
– agencja public relations, która zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji, oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management, Issues Management oraz Public Affairs oraz Think Kong – agencja social media & content marketing specjalizująca się w realizowaniu celów biznesowych klientów z wykorzystaniem kanałów społecznościowych, a dzięki własnemu zespołowi SEO potrafi zapewnić dobrą widoczność treści w wyszukiwarkach. Grupa On Board Think Kong była także laureatem nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze).

Źródło: Grupa On Board Think Kong


dodano: 2018-04-23 06:27:18