Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Nagroda Prestiżu RENOMA ROKU

Redakcyjne motto umieszczone na okładce magazynu „Prestiż - relacje gospodarcze”: „Żeby działanie miało sens, jeszcze i to – potrzeba uznania drugiego człowieka”, stało się w 2012 roku przesłaniem ustanowionej przez redakcję Nagrody Prestiżu pod nazwą RENOMA ROKU. Taki tytuł nadajemy właścicielom i menedżerom, firmom i produktom oraz wynalazcom, których rekomendują do nagrody zaproszone do współpracy instytucje, organizacje i media.

Spośród nich Kapituła (na zdjęciach poniżej) dokonuje wyboru tych, którzy na to miano, według określonych kryteriów, zasługują – głównie w oparciu o ich wiarygodność, niezawodność, zaufanie i odpowiedzialność. Laureaci otrzymują Nagrodę za swoją postawę, zaangażowanie, wytrwałość i osiągnięcia gospodarcze, za zdobycie uznania społecznego i wysokiej pozycji biznesowej na rynku.



Dlaczego renoma i rola reputacji jest tak ważna w działalności gospodarczej? Ponieważ to ona przyczynia się do zdobycia przewagi konkurencyjnej. Dobrze oceniany szef ma zasadniczy wpływ nie tylko na postrzeganie firmy, również na jej wartość finansową. Firma o nieskazitelnej reputacji cieszy się uznaniem, staje się wzorowym przykładem, jest porównywana innymi przez najlepsze ze swoich cech. Firma, przedsiębiorca, produkt, wynalazca o uznanej renomie stają się ważni dla pracowników, klientów, dostawców, inwestorów i wielu innych grup społecznych. Stają się wzorcami o uznanej reputacji. Zdobyta renoma podnosi ich prestiż i bezpośrednio wpływa na uznanie całego otoczenia.


dodano: 2018-03-15 07:32:00