Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Najwygodniejsza sieć komórkowa

Z początkiem miesiąca ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify. Folx spełnia funkcje tradycyjnego operatora komórkowego, z tą różnicą, że wszystko załatwisz w aplikacji. Produkt i relacja z Klientem są zupełnie nowym rozwiązaniem, które ma prowadzić do prostoty i ułatwiania sobie życia. Stąd do stworzenia marki i opracowania komunikacji trzeba było podejść w kontrze do obecnie stosowanych przez operatorów komunikatów i trudnych do zrozumienia ofert.

– Technologicznie oferujemy Klientom nowość na rynku, mogą korzystać z telefonu, tak jak ze swoich innych ulubionych aplikacji. Kiedyś kupowaliśmy płyty i słuchaliśmy MP3, teraz jest Spotify, kiedyś trzeba było czekać na taxówki, teraz jest Uber. Kiedyś stało się w kolejce do salonu, czy wisiało na linii załatwiając sprawy u konsultanta. Teraz nie będzie trzeba nawet pamiętać, żeby się doładować albo zapłacić rachunek, bo jest Folx. Wszystko robi się samo – mówi Andrzej Popławski, szef marketingu Folx.

W wyniku przetargu, zadanie opracowania strategii marki i komunikacji zostało powierzone agencjom Super Super i albo/albo. Super Super odpowiada za branding i kompleksową identyfikację marki, a albo/albo za wszystkie działania komunikacyjne i PR.

Projekt ze strony agencji albo/albo prowadzi Agnieszka Łapa (Account Manager), PR Managerem została Ola Kilijanek, a za kanały social media odpowiedzialny jest zespół Marceliny Góral (Head of Social Media).

Kampania emitowana jest w kanałach online, kinach oraz OOH. Za produkcję filmu oraz sesji zdjęciowej odpowiada SHOOTME. Development aplikacji mobilnej Folx zrealizował software house Polidea, a zakupem mediów zajmuje się SalesTube.

Źródło: Folx


dodano: 2018-02-08 07:04:45