Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Nowy logotyp Kraków Airport

Lotnisko w Krakowie, zaprezentowało zaprojektowany w konkursie swój nowy znak graficzny.  W przypadku Kraków Airport zmiana ta związaną jest z zarządzaniem lotniskiem i kooperacją z klientami. W swojej symbolice odsyła  do różnorodnych doświadczeń pasażerów i interesariuszy portu. Istotą marki Kraków Airport jest bowiem: bezpieczeństwo, jakość usług, siatka połączeń, inwestycje, zrównoważony rozwój.



W konkursie na nowe logo Kraków Airport wpłynęły 92 prace, kryteria formalne zawarte w Regulaminie spełniło 90 projektów. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzili eksperci z branży PR i komunikacji, reklamy, ze środowiska naukowego w tym Akademii Sztuk Pięknych, agencja projektowa, która odpowiadała za nowy terminal oraz zarząd Kraków Airport. Inspiracją dla projektantów znaku były bryła i elewacja budynku lotniska.

Konkurs obejmował zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport identyfikującego funkcję miejsca i jego charakter, będącego oryginalnym pomysłem z jednoczesnym zachowaniem realnych możliwości implementacji zarówno w materiałach promocyjno-reklamowych, jak i w przestrzeniach, a także znaku Kraków Airport o charakterze powitalnym, swoistego rodzaju wizytówki lotniska/miasta/regionu – utworzonego na bazie nowego logotypu Kraków Airport.

Zwycięzcą konkursu „Nowy logotyp Kraków Airport” wraz z księgą znaku zostało studio graficzne 2 code reprezentowane przez Krzysztofa Drumińskiego oraz Jakuba Walkowicza.

Źródło: Kraków Airport


dodano: 2017-05-19 05:11:00