Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie

Po raz pierwszy w niemal dwudziestoletniej historii międzynarodowych targów CCW w Berlinie (największe europejskie targi technologii obsługi klienta) polski sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji z klientem pokaże potencjał naszego kraju oraz innowacyjne rozwiązania na oficjalnym narodowym stoisku. „In the heart innovation Europe – 10 trends in customer services” – to przesłanie polskiej misji na CCW 2017. Targi odbędą się w dniach 21-23.02.2017 w Berlinie.

Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. W Polsce powstają i są rozwijane technologie, które rewolucjonizują sposób obsługi klienta – klienta cyfrowego. Mimo, że nasz rodzimy sektor rozpoczął swoją działalność ze sporym opóźnieniem do liderów jakimi są w Europie Niemcy czy Wielka Brytania dzisiaj śmiało możemy postawić się na co najmniej równym poziomie, a często wyższym niż oni. Gdańsk, Kraków, Warszawa to miasta, gdzie powstały technologie czyniące obsługę klienta prostszą dla firm i budującą pozytywne doświadczenie u klientów. Omnichannel, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesowa, inteligentne aplikacje mobilne, robotyzacja, big data, social media a także dopasowanie kulturowe, odniesienie do zasadniczych wartości, koncentracja na człowieku to trendy, które są rozwijane w Polsce i które będzie można zobaczyć na oficjalnym polskim stoisku.

Berlińskie targi CCW (do 2012 roku nazywały się Call Center World) to największe wydarzenie branżowe w Europie. Rok rocznie gromadzi ponad 220 wystawców, a odwiedza je niemal 8 tys gości z całego Świata. Ostatni tydzień lutego to tradycyjnie już szansa zobaczenia w jednym miejscu rozwiązań technologicznych oraz operacyjnych wspierających obsługę klienta. To miejsce, w którym gołym okiem widać, w którym kierunku zmierza sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji.

– CCW to swoisty papierek lakmusowy trendów branżowych. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby, które na poważnie zajmują się zarządzaniem obsługą klienta, call center, procesami wsparcia nie uczestniczyły w tym wydarzeniu. Spośród wielu imprez branżowych i okołobranżowych ta jest pozycją obowiązkową – mówi Maciej Buś prezes Polskiego Forum Call Center.

Polska misja na CCW 2017 to wydarzenie warte wyjątkowej uwagi zarówno z perspektywy naszego kraju jak i całej Europy. W kontekście bezsprzecznie największego i najbardziej opiniotwórczego wydarzenia jakim są berlińskie targi zaplanowanych zostało szereg działań edukacyjnych oraz promujących potencjał Polski jako innowacyjnego o rzetelnego dostawcy usług. Punkt kulminacyjny całego projektu przypada na dni 21-23 luty 2017 roku, czyli targi CCW 2017 w Berlinie. To szansa na spotkania, rozmowy z ekspertami polskiej misji. To również międzynarodowe party organizowane na krajowym stoisku. 21.03.2017 roku w Warszawie zaplanowana została specjalna konferencja podsumowująca polską misję CCW 2017.

Przedsięwzięcie nie byłby możliwe do zrealizowania, gdyby nie wsparcie partnerów. Ich rola, a także dobór to efekt przemyślanej i zaplanowanej strategii. Swoimi usługami, produktami oraz osiągnięciami reprezentują oni 10 trendów, które stanowią oś innowacyjności rozwiązań komunikacji i obsługi klienta. Są więc godną reprezentacją polskiego sektora. Tą niewątpliwą odpowiedzialność wzięli na siebie: Alfavox sp. z o.o., Altar sp. z o.o., Algotech Polska sp. z. o.o., Arteria SA, Customer Heroes sp. z o.o., Tivron sp. z o.o., Missing link sp. z o.o., Voice Tel SA, Great Interactive sp. z o.o. oraz Grupa Nowy Styl.

Organizatorem polskiej misji jest Polskie Forum Call Center – organizacja branżowa powołana do życia w 2012 roku dla rozwoju sektora komunikacji obsługowej, call / contact center oraz nowoczesnych technologii. Forum jest aktywne na arenie międzynarodowej promując Polskę jako dostawcę nowoczesnych usług oraz lokalizację dla inwestycji zagranicznych. Zespół Forum jest silnie zaangażowany w wymianę wiedzy i najlepszych praktyk z organizacjami i ekspertami w innych krajach.


Źródło: Polskie Forum Call Center


dodano: 2017-02-08 07:19:56