Wydarzenia
Polska reklama wygrywa w Cannes Polacy zdobywcami nagród na odbywającym się w Cannes
Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym. Agencja DDB Warszawa zdobyła 3 statuetki: Brązowe i dwa Srebne
Lwy za reklamę McDonald's. W poniedziałek reklama McDonald'sa w formie rozkładu jazdy otrzymała Brązowego Lwa w kategorii promo & activation a we wtorek dwa srebrne w kategorii media. W środę do laureatów dołaczyli Piotr Chrobot i Piotr Osiński z agencji Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital, którzy zdobyli złoto w kategorii cyber. Mieli za zadanie stworzyć reklamę w ciągu 24 godzin i zaprezentować ją przed jury. Zadanie, przygotowane było we współpracy z Bill & Melinda Gates Foundation, dotyczyło problemu braku dostępu do wystarczającej liczby szczepionek w krajach rozwijających się. dodano: 2012-06-21 09:43:20 |