Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Polski fenomen radia

– Radio umocniło się w Polsce na pozycji numer trzy na rynku reklamowym i nie zagrażają nam ani magazyny, ani OOH. Branża radiowa sobie na tę pozycję zasłużyła – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF w rozmowie z Tomaszem Wygnańskim z Media & Marketing Polska.

MMP: Internet zmienił krajobraz mediowy i stawia przed tradycyjnymi mediami nowe wyzwania. Czy pozycja radia jest zagrożona?

Tomasz Ramza: Uważam, że radio radzi sobie bardzo dobrze. Codziennie w Polsce radia słucha blisko 22,5 mln osób. Długofalowo widzimy delikatny trend spadku liczby słuchaczy, bo pięć lat temu było ich 24 mln. Jednak nie jest to gwałtowny proces. Radio ma tę zaletę, że nie angażuje w 100 proc. uwagi odbiorcy, dlatego można, słuchając go, korzystać na przykład z internetu na komputerze czy tablecie. Trzeba jednocześnie przyznać uczciwie, że dla nas dużym wyzwaniem jest pozyskanie i utrzymanie odbiorcy bardzo młodego: 13-25 lat, spędzającego czas w social mediach. Naszymi działaniami marketingowymi staramy się przyciągnąć takich słuchaczy jak najwięcej, ale nie jest to łatwe.


Źródło i czytaj więcej na stronie mediamarketingpolska.pl


dodano: 2016-11-07 07:44:59