Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Rusza Program Partnerski dla firm

Rusza Program Partnerski dla firm, które chcą w szczególny sposób zaistnieć podczas EXPO 2020 w Dubaju. Program stwarza krajowym przedsiębiorcom – niezależnie od skali ich działalności – jedyną w swoim rodzaju możliwość promocji, wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej i współtworzenia polskiej prezentacji podczas najbardziej prestiżowego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie.

Program Partnerski ma wzmocnić przekaz komunikacyjny marki „Polska”, poprzez włączenie polskich produktów w codzienną działalność Polskiego Pawilonu, który od października 2020 roku do kwietnia 2021 roku gościć będzie zwiedzających w tym światowe delegacje gospodarcze z całego świata.

– Chcemy wykorzystać polskie marki w roli ambasadorów naszej gospodarki. Wszystko co znajdzie się w Pawilonie i wokół niego ma być wizytówką „Polski” – począwszy od podawanych gościom napojów i przekąsek, poprzez zastawy stołowe, meble, ubiór obsługi Pawilonu, po pojazdy i różnego typu innowacyjne rozwiązania ekspozycyjne – tłumaczy Koordynator Projektu EXPO w PAIH Monika Dyląg-Sajór.

Dla polskich firm udział w Programie Partnerskim oznacza możliwość zaprezentowania marki i produktów szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców z całego świata, którzy obecni będą na EXPO w Dubaju.

– Wedle szacunków organizatorów EXPO, wystawę odwiedzić może ponad 18 mln ludzi. To niebywała szansa promocyjna oraz okazja do stworzenia czy wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej, w szczególności skierowanej na rynek ZEA, rynki krajów Zatoki Perskiej oraz innych krajów, z których spodziewana jest największa liczba zwiedzających na EXPO 2020 – tłumaczy Koordynatorka polskiej prezentacji na Wystawie Światowej.


Źródło: PAiH


dodano: 2018-09-21 06:33:45