Wydarzenia
Senuto wchodzi na rynki zagraniczne Senuto, młoda warszawska firma technologiczna działająca w branży
marketingu internetowego po 3 latach prężnej działalności na rodzimym
rynku polskim, rozpoczęła ekspansję zagranicą. Ta jesień jest dla
startupu szczególnie intensywna – konferencje i targi branżowe w USA,
Kolonii, Londynie i Mediolanie zwiastują wyjątkowo pracowity okres. Od ponad 3 lat Senuto dostarcza specjalistom z zakresu SEO, e-marketingu, e-commerce i content marketingu, narzędzie ułatwiające przeprowadzanie dogłębnej analizy ruchu organicznego z Google. Aplikacja działająca w modelu SaaS (Software as a Service) zdobyła zaufanie największych agencji SEO w Polsce, mniejszych i większych serwisów oraz sklepów internetowych. Klientami Senuto są m.in. Allegro, Pracuj.pl, Axel Springer czy DHL, przy czym liczba użytkowników stale rośnie. Podobnie jak ilość biurek w siedzibie firmy na warszawskim Mokotowie! Tylko w tym roku do zespołu Senuto dołączyło 5 kolejnych osób. Jakich rozwiązań dostarcza Senuto? Oprócz narzędzia, które pozwala przeprowadzać analizy widoczności danej witryny w Google, monitorować działania konkurencji oraz planować treści na stronę, Senuto oferuje swoim klientom także dedykowane rozwiązania mające na celu zwiększenie ruchu organicznego na stronie. Opinie takie jak ta: „Pierwsze takie polskie narzędzie, bardzo wszechstronne. Ułatwia pozycjonowanie szerokie. Zespół mega ambitny, a skala rozwoju zaskakująca. The Sky is the limit! Polecam.” dowodzą, że Senuto jest firmą cenioną w środowisku, a stale rozwijane funkcje i nowatorskie podejście do tematu pozycjonowania zdobywają poklask wśród największych specjalistów w kraju. Duże ambicje młodego zespołu – konferencje w USA i Europie Tak dobry odbiór aplikacji i usług Senuto w Polsce pozwala na dość śmiałe oczekiwania dotyczące rozwoju startupu na rynkach zagranicznych – zarówno w Europie, jak i USA. O realizację tych planów dba Jan Antoniewicz, który w czerwcu tego roku został Head of Global Sales w Senuto. – Senuto posiada w swym portfolio produkty o dość unikatowych cechach nawet w skali globalnej, co pozwala optymistycznie patrzeć w międzynarodową przyszłość spółki. Obecność na eventach to dobry sposób na zderzenie tej tezy z rzeczywistością, czyli z oczekiwaniami potencjalnych zagranicznych klientów i nawiązanie pierwszych relacji. Wrześniowe targi i feedback potencjalnych klientów wydają się potwierdzać nasze założenia. Najbliższe tygodnie pokażą, ile z tych rozmów uda się przekuć na nowe przychody dla Senuto – tłumaczy Jan Antoniewicz. Wrzesień rozpoczął się pracowicie – Jan wraz z Karoliną Matyska, Content Marketing Manager w Senuto, rozpoczęli jesienne tournée firmy od konferencji Content Marketing World w Cleveland w USA. Wydarzenie organizowane przez Content Marketing Institute ściągnęło do miasta leżącego w Ohio największych specjalistów od marketingu treści, copywriterów, redaktorów i marketing managerów ze Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, Indii, i wielu innych pozaeuropejskich rynków. W tym samym czasie CEO Senuto – Damian Sałkowski, wraz z Krzysztofem Dębowskim – Członkiem Zarządu, przedstawiali ofertę firmy na konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco. Jest to wydarzenie, w którym rokrocznie uczestniczą najbardziej innowacyjne startupy, demonstrując rozwijane przez siebie technologie. Już dzień po powrocie ze Stanów Zespół Senuto wyruszył do Niemiec na targi DMEXCO – Digital Marketing Expo & Conference organizowane w Kolonii. Jest to jedno z większych wydarzeń w branży marketingu internetowego, które ma miejsce w Europie. Setki wystawców, tysiące odwiedzających i wiele ciekawych kontaktów, które udało się zawiązać, potwierdziły, że produkt Senuto ma duże szanse na sukces zagranicą. Źródło: Senuto – kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz Krzysztofa Dębowskiego, współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej. dodano: 2018-10-01 06:13:35 |