Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Spożywcy ruszyli na podbój Bliskiego Wschodu

Na kończących się dzisiaj, 10 listopada, targach Speciality Food w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie), ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szuka kontrahentów na Bliskim Wschodzie. Targi łączą trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.



Na targach dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych. Targi – określane mianem małego Gulfood-u – to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej. Na stoisku narodowym Agencji Rynku Rolnego swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes. Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa. Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działający w sferze dystrybucji detalicznej, ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów.

Źródło: Agencja Rynku Rolnego



dodano: 2016-11-10 07:34:03