Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Targi budowlane połączone z jubileuszem

Są takie dwa dni w roku, kiedy Kielce stają się niekwestionowaną stolicą branży budowlanej. Tak było również w dniach 6-7 marca 2018 r. podczas szesnastej edycji Targów PSB, postrzeganych w branży jako „barometr budowlanej wiosny”. Tegoroczne targi, poza spotkaniem branżowym organizowanym wyłącznie dla partnerów sieci, z wstępem tyko dla przedstawicieli firm kupieckich zrzeszonych w ramach Grupy oraz współpracujących z nią dostawców były także okazją do świętowania jubileuszu 20-lecia Grupy PSB.



Na targach najwięksi producenci zaopatrujący sklepy PSB, PSB-Mrówka i PSB-Profi zaprezentowali specjalnie przygotowane oferty targowe, a kupcy – składy budowlane z całej Polski – negocjowali i finalizowali zakup określonych materiałów. W ciągu dwóch dni targowych zawarto 15 tys. kontraktów o łącznej wartości 374 mln zł. Wśród dostawców nie zabrakło stałych bywalców – takich jak chociażby firma Baumit, dla której było to już jedenaste spotkanie z przedstawicielami Grupy PSB.

– Rzeczywiście, tegoroczna edycja targów PSB była już jedenastą z udziałem firmy Baumit. Uczestnictwo w tej imprezie stało się dla nas tradycją. To co nas cieszy to fakt, że po raz kolejny możemy powiedzieć, że było warto i wyjeżdżamy z Kielc w bardzo dobrych nastrojach. Nasze stoisko w nowej odsłonie przyciągało uwagę i cieszyło się dużym zainteresowaniem, co sprzyjało budowaniu relacji oraz stwarzało okazję do podjęcia rozmów handlowych. Zebrane deklaracje zakupowe i zainteresowanie z jakim spotkała się nasza oferta pozwalają nam z dużym optymizmem patrzeć na rozpoczynający się sezon budowlany – mówi Zbigniew Kaliciński, dyrektor handlowy Baumit Sp. z o. o.

W tym roku renomowany producent postarał się o bardzo mocne uderzenie. I nie chodzi tu bynajmniej tylko o preferencyjne warunki handlowe przygotowane specjalnie na okoliczność targów Grupy PSB. Oprócz tradycyjnie pokazywanych produktów fasadowych czy podłogowych w tym roku Baumit postawił na komunikowanie produktów wspierających tworzenie zdrowego mikroklimatu w naszych domach, prezentacji których towarzyszyła spójna z celem, zupełnie nowa aranżacja stoiska.

– Formuła wpisująca się w ideę prawdziwych targów, podczas których kupcy i dostawcy spotykają się, by negocjować warunki handlowe i podpisywać rzeczywiste kontrakty powoduje, że najzwyczajniej opłaca się tu być. Natomiast przedstawiciele branży przybywając tak tłumnie do Kielc wysłali mocny sygnał, że jest to model, który powinien być nadal rozwijany w naszym kraju – podsumowuje Zbigniew Kaliciński.

Partnerami generalnymi wydarzenia w tym roku były firmy: Blue Dolphin Tapes, Kreisel oraz Rockwool. A partnerami wspierającymi firmy: Atlas, Baumit, Cement Ożarów, Hörmann, Isover, Polbruk, Swiss Krono, Trzuskawica oraz Ursa.

Dla uczestników targów przygotowano także ciekawą prelekcję prof. Krzysztofa Obłója pt. „Życie, praca i (nie)równowaga” oraz wyjątkową publikację – książkę pt. „Grupa PSB, czyli jak stawić czoła zagranicznym sieciom”. Wydana z okazji 20-lecia Grupy publikacja opisuje jak niewielkie rodzinne firmy poprzez wykorzystanie wzajemnego zaufania oraz dobrą strategię współpracy z sektorem producenckim stworzyły kluczowego gracza na krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych.

Podczas targów, po raz czwarty odbyła się również charytatywna licytacja, z której dochód trafi do dwóch domów dziecka z województwa świętokrzyskiego, którymi opiekuje się na co dzień centrala Grupy PSB. W rym roku do firmy Blue Dolphin Tapes dołączyła firma Rockwool. Tegoroczna licytacja przyniosła kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Źródło: PSB i Baumit - wspólna marka dwóch austriackich, rodzinnych koncernów z branży budowlanej – Schmid Industrieholding oraz Wietersdorfer Gruppe. Fot. PSB


dodano: 2018-03-20 06:43:17