Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Tu praca Ci służy


„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – tak przez cały styczeń Aviva zachęca do aplikowania do pracy w swoim biurze w Warszawie. W kampanii firma informuje też o dodatkowym 6-tygodniowym urlopie „tatusiowym”, atrakcyjnej lokalizacji biura obok stacji metra i o pracy zdalnej. Żółte billboardy pojawiły się między innymi w warszawskim metrze. 
    

– Trend na rynku pracy jest jasny – to pracodawca ma aktywnie poszukiwać i przyciągać kandydatów. W kampanii mówimy więc konkretnie, co oferujemy naszym obecnym i przyszłym pracownikom – nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji, pracę zdalną, globalny plan akcji pracowniczych czy urlop tatusiowy. To tylko niektóre z naszych benefitów. Rodzicom, powracającym z urlopów – macierzyńskich, ojcowskich czy rodzicielskich – proponujemy też pełnopłatny, krótszy dzień pracy – mówi Monika Kulińska, people director w Avivie.

Kreacje związane z kampanią „Tu praca Ci służy” pojawiły się na billboardach w warszawskich „zagłębiach korporacyjnych” – w okolicach Mordoru i Ronda Daszyńskiego oraz na 8 stacjach pierwszej linii metra. Za kreacje odpowiada agencja VMLY&R, media kupiło Blue449. Kampania obejmuje też działania w mediach społecznościowych.

Aviva przyciąga „na żółtą stronę mocy” także innymi działaniami. W 2016 roku szeroko informowała o swojej przeprowadzce z Mordoru do Shire, czyli w okolice Dworca Gdańskiego. Od dwóch lat komunikuje się też z potencjalnymi kandydatami na swoich profilach na Facebooku i Instagramie (@Aviva Kariera) oraz na LinkedIn (@Aviva Poland).


Źródło: Aviva


dodano: 2019-01-08 07:01:51