Wydarzenia
Ukazał się doroczny raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2022" Raport specjalny "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2022" opracowany na
podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar metodą CATI (Computer
Assisted Telephone Interviews) w dniach 22.02-06.04.2022 r. Próbę
wyjściową stanowiła grupa 2501 osób. W tej fali badania zrealizowano
wywiady z 1051 osobami. W raporcie znajdują się opisy 65 agencji
reklamowych oraz 27 domów mediowych. To już 21. edycja badania satysfakcji klientów agencji reklamowych i domów mediowych przeprowadzona przez firmę Kantar na zlecenie Media Marketing Polska, związane z dorocznym raportem agencyjnym. 21, czyli oczko. Pozostając w karcianej metaforyce, możemy powiedzieć, że w tej edycji raportu mamy dwa asy, czyli perskie oczko. Jeden as to Value Media, Dom Mediowy Roku, drugi – Dentsu, Grupa Reklamowa Roku. Dwa asy, dwie różne, ale skuteczne strategie. Źródło: MMP. Raport w postaci pliku PDF liczy 120 stron. Cena 135 zł brutto. dodano: 2022-06-15 06:20:13 |