Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Wzrósł średni czas kontaktu z reklamą

Z międzynarodowego raportu „Viewability Benchmark Report”, przygotowanego przez firmę Meetrics, wynika, że za III kwartał, wzrósł średni czas kontaktu z reklamą w Polsce (w porównaniu z poprzednim kwartałem) z 17,4 sek. do 27,5 sek. Natomiast średnia widoczność reklam zmniejszyła się nieznacznie (z 57 do 55 proc.).

Polska została dołączona do grona badanych państw w II kwartale br., kiedy w czerwcu Meetrics uruchomiła w naszym kraju swój oddział i po raz pierwszy uwzględniła w swoim raporcie „Viewability Benchmark Report” polski rynek.

Dane zawarte w raporcie opierają się na wyświetleniach reklamy, które w co najmniej 50% powierzchni reklamy online pojawiają się i są widoczne w przeglądarce przez co najmniej 1 sekundę (50/1).

Wskaźniki raportu dla poszczególnych typów reklamy w Polsce:
  • Display: Widoczność - 55% (Q2 - 57%). Średni czas oglądania - 27,5 sek (Q2 - 17,4 sek)
  • Wideo: Widoczność - 47%. Średni czas oglądania - 15,1 sek.
  • Billboard: 50% - 12,7 sek.
  • Pół strony: 62% - 30,5 sek.
  • Średni prostokąt: 40% - 22,6 sek.
  • Superbanner: 58% - 49,4 sek.
  • Wieżowiec: 50% - 27,2 sek.
Źródło: Meetrics - dostawca rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Firma publikuje swoje raporty dotyczące wybranych krajów europejskich od 2016 roku.


dodano: 2017-11-09 07:11:18