Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
XXV Kongres Kadry

W dniach 8-10 maja br. odbędzie się w Warszawie XXV edycja Kongresu Kadry – największe w Polsce spotkanie profesjonalistów zarządzających ludźmi w firmie. Dlatego interesujące wystąpienia, ciekawe studia przypadków, uznani eksperci i światowej sławy prelegenci przyciągają na Kongres liczne grono prezesów, dyrektorów i specjalistów personalnych.

Kongres Kadry to największe w Polsce spotkanie profesjonalistów zarządzających ludźmi w firmach. W tym roku odbywa się już XXV edycja wydarzenia. Wśród prelegentów tegorocznej edycji znajdują się m.in. Natalia Hatalska, analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością, Federico Pistono, mówca biznesowy, fascynat nowych technologii i ich wpływu na ekonomię i zachowania społeczeństw czy Andre Spicer, ekspert w dziedzinie przywództwa, funkcjonowania organizacji i ludzkich zachowań w ich strukturach.

Podczas drugiego dnia kongresu ShareHire
pierwsza firma w Polsce i jedna z pierwszych na świecie zajmująca się outsourcingiem programów poleceń rekrutacyjnych zaprezentuje uczestnikom programy poleceń rekrutacyjnych jako przykład dobrej praktyki HR-owej.

– To właśnie dzięki odpowiednio skonfigurowanemu, dopasowanemu do charakteru i potrzeb organizacji programowi poleceń, firma może nie tylko sprawniej i często taniej rekrutować kandydatów, ale też budować własną markę pracodawcy godnego polecenia. Wedle naszych danych, szerokie odwołanie się do poleceń, może obniżyć koszty rekrutacji nawet o 70%. Ponadto oparcie się na społeczności talentów zbudowanej wokół marki, obejmującej m.in. pracowników, alumnów, ekspertów branżowych, klientów i kontrahentów pomaga podnosić jej wiarygodność, rozpoznawalność i prestiż w oczach kandydatów. Chcemy pokazać, że pracodawca godny polecenia to pozycja, o jaką powinni dziś zabiegać branżowi liderzy – mówi Marcin Giełzak, Wiceprezes Zarządu ShareHire.


Programy poleceń rekrutacyjnych to nowoczesna i skuteczna alternatywa dla tradycyjnych źródeł pozyskiwania kandydatów lub ich uzupełnienie. Pozwalają na redukcję kosztów rekrutacji – w przypadku kadry specjalistycznej nawet o prawie 70%, przy jednoczesnym wzroście efektywności – ok. 25% aplikacji pozyskiwanych przez firmę w ramach programu, to finalnie zatrudnieni kandydaci. Dodatkowo, to narzędzie employer branding – jedna osoba aktywnie polecająca w programie to ponad 100 odsłon oferty, m.in. w kanałach social media. Społecznościowy charakter rozwiązania sprawia, że w odróżnieniu od wewnętrznych programów poleceń pracowniczych, pracownicy to nie jedyne, ale jedno z wielu źródeł poleceń. Społeczność firmy mogą tworzyć m.in. byli pracownicy, praktykanci i stażyści, rekruterzy, klienci czy fani marki w kanałach social media.

Źródło: ShareHire. Szczegółowy program Kongresu Kadry na stronie kongresu.

dodano: 2017-04-13 06:56:04