Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Złote Spinacze 2012

W konkursie Złote Spinacze 2012 na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku walczyło 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. W piątek, 16 listopada podczas uroczystej gali ogłoszono zwycięzców i wręczono nagrody.

KATEGORIE GŁÓWNE:

  1. PR Korporacyjny – Centrum Prasowe SWPS – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

  2. PR Produktu ­ - „Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites” – Havas PR Warsaw

  3. Kampania Edukacyjna – Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli

  4. Komunikacja Antykryzysowa lub Komunikacja Kryzysowa – Squat Elba – On Board Public Relations
  5. Public Affairs & Lobbying – Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon

  6. Kampania społeczna – Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka! – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy

  7. Komunikacja wewnętrzna – Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.

  8. Event Komercyjny – Poznań Traffic Race -  Dobocom Public Relations

  9. Event Społeczny -  Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR i Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"

  10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy – "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii". Premiera książki – Go Culture

  11. CSR- Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications

  12. PR Miejsca, Miasta lub Regionu – Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu, EURO POZNAŃ 2012

  13. Social Media – "Seks to Zdrowie" – fanpage na Facebooku – Polpharma

  14.  Business-to-Business PR – 194 metry bliżej natury -  Advanced Public Relations

  15.  PR Finansowy i Relacje Inwestorskie – Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse – Havas PR Warsaw

  16. Sektor publiczny – Pro100doPrezydencji. Forum – Citybell Consulting
 


KATEGORIE SPECJALNE:


  1. Efektywność – Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu  Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka

  2. Kreatywność – Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru - Havas PR Warsaw



SEKTORY:


  1. Technologia, IT, Telekomunikacja – Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja Allegro All for Planet

  2. Finanse – Noble Bank - lider rynku private banking w Polsce -  Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Noble Bank

  3. Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne) – Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – Polpharma

  4. Uroda – Dove rozpieszcza blogosferę! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Unilever Polska
  5.  Sektor Spożywczy – Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu  Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka

  6. Media i Styl Życia – Szaleństwo Zakupów InStyle –  Magazyn InStyle oraz faceADDICTED

  7.  Kultura - "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii". Premiera książki – Go Culture

  8.  Sport, Turystyka, Rekreacja - Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR i Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"
  9. Nieruchomości i Budownictwo - 194 metry bliżej natury -  Advanced Public Relations

  10. Przemysł, Transport, Logistyka – Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations.


dodano: 2012-11-19 09:11:23