Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Za nami WorldFood Warsaw 2017!

Targi WorldFood Warsaw to nie tylko oferta dla handlu to także możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych z producentami oraz dystrybutorami żywności i napojów z kraju i ze świata dla branży spożywczej. Przez trzy dni, 300 wystawców z 25 krajów gościło w stolicy na zaproszenie Organizatorów podczas IV  edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wśród nich byli reprezentanci Grecji, Tajlandii, Ukrainy, Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii, Czech, Korei, Iranu, Sri Lanki, Chin i wielu innych krajów.

Zakończone targi to w skrócie:
  • dziewięć złotych medali, kilkanaście wyróżnień, dwa debiuty, kilkanaście nowości
  • ponad 20 paneli tematycznych, w których udział wzięli eksperci branży spożywczej, praktycy, fachowcy, właściciele firm, prezesi i managerowie
  • 16 pokazów kulinarnych prowadzonych przez znanych i lubianych szefów kuchni, kuchni polskiej, tajskiej, meksykańskiej, brytyjskiej, włoskiej, ekologicznej i fit
  • warsztaty kulinarne, niekonwencjonalne, oryginalne, prezentowane w specjalnych strefach pokazów i warsztatów
  • degustacje potraw różnych kuchni świata, win polskich i zagranicznych, alkoholi i nalewek regionalnych
  • ciekawe prezentacje stoisk z degustacjami dla odwiedzających
  • „okupowana” specjalna strefa rozmów handlowych B2B dla wystawców i odwiedzających branży spożywczej
  • aktywne uczestnictwo mediów branżowych i ogólnopolskich w panelach i wystawie
Agnieszka Szpaderska manager Targów tak podsumowuje czwarta edycję: – Tłumy odwiedzających (mimo okresu przedświątecznego), duże zainteresowanie  kupców z sieci handlowych i sektora HoReCa , producentów i dystrybutorów, utwierdziły nas w tym, że wiosenne targi branży spożywczej w stolicy, są trafną odpowiedzią na potrzeby rynku, firm i handlu. Jesteśmy zadowoleni , że spełniamy oczekiwania naszych Wystawców, ale też robimy wszystko, wsłuchujemy się w głosy i opinie, by każda kolejna edycja była jeszcze lepsza, większa, nowocześniejsza, ciekawsza.



Podczas Targów w specjalnej strefie rozmów B2B, odbyło się 345 spotkań z przedstawicielami sieci handlowych, sieci HoReCa, hurtowni spożywczych, stacji benzynowych i vendingowych, sklepów z alkoholami, importerami i eksporterami. Byli obecni przedstawiciele m.in. Auchan, Ekowital, Green Caffe Nero, La Passion du Vin, Lukoil, Maczfit, Organic Coffee, Tesco czy Żabki.

Panele tematyczne i debaty, współorganizowane przez organizacje branżowe były świetną okazją do zapoznania się z opiniami tych dla których branża spożywcza jest ważnym sektorem i kołem napędowym polskiej gospodarki. A oto niektóre tematy które zostały poruszone podczas targów:
  • Jakie  są perspektywy rozwoju handlu produktami spożywczymi na rynkach krajów trzecich i jakie szanse daje CETA?
  • Dlaczego projekt współpracy i wejścia na rynek brytyjski 2 WAY’ jest alternatywą dla wielu polskich  firm?
  • Czy na polskim winie można zarobić?  Ile Polski w polskim produkcie?
  • Czy rozwój branży produktów ekologicznych w Polsce jest zagrożony?
  • Czy i jak  nasze jabłka zawojowały świat-prawda i mity?
  • Czy polskie mięso ma szansę powodzenia  na zagranicznych rynkach i na jakich, cena czy jakość – czym wygramy?  
  • Czy słodycze to niedoceniany mistrz eksportu? 
  • Promocja niezbędna od zawsze –  czy umiemy to robić , czy wiemy jak promować produkt a jak firmę?
Podczas tegorocznej edycji Konkursu dla Wystawców o Złoty Medal WorldFood Warsaw, zgłoszono ponad 160 produktów. Wszystkie były oryginalne, ciekawe w smaku, niebanalnie opakowane. Finalnie przyznano dziewięć złotych medali, dwanaście wyróżnień, dwie nagrody w kategorii „debiuty” – krajowy i zagraniczny.
Patronat merytoryczny nad Konkursem objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni pod egidą Jarosława Uścińskiego.

Lista laureatów Konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017 na stronie www. worldfood.pl


Źródło: WorldFood Warsaw 2017


dodano: 2017-04-25 06:04:42