Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Digital po prostu jest


– Komunikacja do millenialsów często sprowadza się do social mediów, wideo i mobile. Dlaczego ten koktajl nie zawsze im smakuje? – pyta w "Media & Marketing Polska On-line" Anna Gruszka, chief digital officer z IPG Mediabrands oraz szefowa działu digital w Universal McCann.



Najliczniejsza generacja w historii. Za pięć lat będą reprezentowali 50 proc. globalnej siły roboczej i decydowali o kształcie naszej gospodarki. To też najlepiej przebadane pokolenie na świecie, mimo sporów badaczy w zakresie dokładnego oznaczenia demograficznego. Millenialsi, generacja Y, hashtagnations, cyfrowi tubylcy, generacja connected, pokolenie selfie, Generacja Ja, YOLO. Chociaż część tych nazw wydaje się ironiczna, nie są pozbawione prawdy według badania Wave 8 zrealizowanego przez dom mediowy Universal McCann sławę w internecie chce zdobyć 43 proc. millenialsów versus 33 proc. starszej generacji X. Wpływ zdigitalizowanej generacji na resztę społeczeństwa jest olbrzymi. Warto przytoczyć przykład: "The New York Times" zastąpił stu dziennikarzy grafikami komputerowymi, specjalistami od digitalu i producentami wideo.


Źródło i czytaj więcej: Magazyn Media & Marketing Polska On-line


dodano: 2015-09-30 08:34:31