Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Strona :
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
   ...  
176
dodano: 2017-11-23
FINANSE
PKB Polski wyraźnie przyspiesza, a budżet po wrześniu wykazał nadwyżkę. Jednak nawet członkowie rządu przyznają, że Polska nie uniknie ani w tym, ani w przyszłym roku kilkudziesięciomiliardowego deficytu. W obliczu dobrej koniunktury budżet powinien mieć nadwyżkę, a kolejne niedobory mogą osłabić długofalowe tempo wzrostu – uważa Andrzej Rzońca, były członek Rady Polityki Pieniężnej.
dodano: 2017-11-23
POLSKA UE
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi cykl spotkań informacyjnych dla przedsiębiorców, dla których w perspektywie unijnej na lata 2014-2020 wciąż czeka duże wsparcie finansowe. Do udziału zaprasza wszystkich przedsiębiorców z sektora MŚP zainteresowanych finansowymi instrumentami wsparcia, udzielanymi ze środków Unii Europejskiej dla programu Inteligentny Rozwój. 
dodano: 2017-11-23
ZARZĄDZANIE
Kolejnych 18 Mentorów – wolontariuszy dołączyło do zespołu Early Warning Europe, który bezinteresownie pomaga przedsiębiorcom w kłopocie. Łącznie, w projekcie działa już 36 Mentorów, mających pod opieką 28 osób prowadzących własne firmy. Bezpłatna i dyskretna pomoc dla przedsiębiorców w trudnej sytuacji – tak w skrócie można opisać europejski projekt Early Warning Europe realizowany przez Fundację Firmy Rodzinne oraz Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
dodano: 2017-11-23
POLSKA UE
Z okazji Europejskiego Tygodnia MŚP, którego celem jest promocja przedsiębiorczości, Eurostat opublikował dane o przedsiębiorstwach mikro, małych i średnich pokazując ich znaczenie w handlu wewnątrzunijnym. 98% firm handlujących towarami w UE to MŚP, w tym około 70% to mikroprzedsiębiorstwa (do 9 osób). MŚP odpowiadają za połowę wartości wewnątrzwspólnotowego handlu towarami. Stanowią one 51% importu wewnątrz UE i 45% wewnątrzunijnego eksportu – podał Eurostat.


Komentarz dr Małgorzaty Starczewskiej-Krzysztoszek, głównej ekonomistki Konfederacji Lewiatan
dodano: 2017-11-23
TELEINFORMATYKA
Firma F-Secure, dostawca rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, przedstawia dane dotyczące cyberataków na Polskę przeprowadzonych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Informacje zostały uzyskane dzięki autorskiej sieci Honeypotów, czyli serwerów, które udają łatwy cel i są przynętą dla cyberprzestępców. Hakerzy atakują je i dzięki temu możliwe jest pozyskanie cennych danych oraz opracowywanie kolejnych metod walki z cyberzagrożeniami. 
dodano: 2017-11-23
FINANSE
Polacy wolą zapłacić za prąd, niż kupić jedzenie – 75% z nas traktuje rachunki priorytetowo. 90% stara się planować swoje zakupy, ogromna większość uważa, że w pełni panuje nad swoim budżetem. W sprawach finansowych liczy się dla nas rozsądek, zaradność  i wymierny cel. Zdecydowanie bardziej wolimy oszczędzać na samochód, niż na emeryturę. Te i wiele innych ciekawych wniosków znalazło się w najnowszym raporcie platformy MAM "Dziurawa Kieszeń Polaka 2017".
dodano: 2017-11-23
POLSKA UE
Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego daje podstawę do uniknięcia dużych wydatków w razie problemów ze zdrowiem i potrzeby skorzystania z pomocy medycznej za granicą. Jednak nie wszędzie i nie w każdym wypadku EKUZ gwarantuje ochronę przed kosztami leczenia.
dodano: 2017-11-22
MEDIA
Fake newsy, czyli fałszywe i spreparowane informacje, powodują spadek społecznego zaufania do treści i są coraz większym problemem zarówno dla nowych, jak i tradycyjnych mediów. Walka z tym zjawiskiem jest o tyle ważna, że serwisy informacyjne są dziś kluczowym contentem w ramówce każdego medium. Weryfikacja informacji to wciąż konieczność – podkreśla Katarzyna Buszkowska, szefowa newsroomu Radia ZET.
dodano: 2017-11-22
PRZEMYSŁ
LPP zanotowało prawie 2 miliardy złotych przychodu w trzecim kwartale 2017 r. Wzrost przychodów w porównaniu do III kwartału 2016 wyniósł 22%, a za pierwsze 9 miesięcy wyniósł 17% r/r. Spółka odnotowała dalszy wzrost w segmencie e-commerce osiągając w III kwartale przychody na poziomie prawie 75 mln zł (wzrost o 137% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.).
dodano: 2017-11-22
MARKETING
Black Friday, czyli Czarny Piątek, to jedno z najważniejszych wydarzeń dla sektora e-commerce. Przypadające w tym roku na 24 listopada święto zniżek przyciąga do sklepów stacjonarnych i internetowych miliony osób. Dlatego to właśnie wtedy, a także w dniach poprzedzających, firmy wysyłają do klientów miliony wiadomości informujących o promocjach. Z danych Redlink wynika, że w tym roku w Black Friday zostanie wysłanych nawet 20% wiadomości marketingowych więcej niż w ubiegłym roku.